نوشته شده توسط : mohammad satari

 

شیلنگ گاز (Gas Hose)یکی از انواع شیلنگ است که برای مصارف خانگی در سایز 5/8 اینچ یا 3/8 اینچ عرضه می شود. متراژ کلاف های آن 50 متر است که در انواع مواد کهنه (بازیافت کابلی) و مواد نو و مواد لاستیکی و مواد شفاف و پی وی سی با منجید و بدون منجید عرضه می شود و فشار بار کاری آن معادل فشار گاز شهری است.

 

همچنین از نوع لاستیکی مواد نو نخ دار آن می توان برای کپسول در مسافت های کوتاه استفاده نمود. همچنین برای اجاق های آشپزخانه ای سایز 1/2 و 3/4 لاستیکی نخ دار شیلنگ گاز توصیه می شود.

 

شیلنگ گاز چیست؟

به شیلنگ های سایز ۹ میلمیتری که یکسر آن به سیستم گازکشی شهری متصل می شود و سر دیگر آن به دستگاه های گاز خانگی و یا صنعتی اتصال پیدا میکند را شیلنگ گاز می گویند. همانطور که مشخص است وظیفه شیلنگ گاز، انتقال گاز طبیعی به دستگاه های گازسور خانگی و صنعتی می باشد. 

 

تولید شیلنگ گاز خانگی

امروز به خاطر مصرف و احساس نیاز زیادی که بشر به انواع شیلنگ های گاز دارد، تولید کنندگان بسیاری برای رفع این نیز قدم به میدان تولید و تجارت شیلنگ گاز گذاشته اند.

 

شیلنگ های گاز خانگی عموما از دو ماده مهم پی وی سی های رنگی و یا شفاف و نخ های پلی استر ساخته و پرداخته میگردند.

 

قیمت شیلنگ گاز خانگی رابطه بسیار مستقیمی با مواد اولیه تولید شیلنگ آب و گاز دارد، و با نوسانات قیمت مواد اولیه قیمت این شیلنگ ها هم افرایش یا کاهش پیدا خواهد نمود.

 

در بازار اگر خواسته باشید شیلنگ گاز را به صورت عمده خریداری نمایید با حلقه های ۵۰ متری از این شیلنگ مواجه می شوید که در کارخانه و توسط تولید کنندگان بسته بندی می گردد و توجه داشته باشید که طول شیلنگ گاز در هر حلقه بنا به سفارش مشتریانی که قصد خرید عمده دارند، قابل تغییر است.

 

قیمت شیلنگ گاز خانگی در بازار ایران

یکی از پارامترهای مهمی که تولید کنندگان بر روی آن بسیار رقابت می کنند قیمت شیلنگ گاز خانگی است و همواره سعی بر این دارند که این شیلنگ را با قیمت مناسبی به بازار تزریق نمایند. در این بخش تلاشمان بر این است که بتوانیم لیست قیمتی از انواع شیلنگ های گازی که در منازل استفاده و توسط این شرکت به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف دنیا عرضه می گردد، برای شما به نمایش بگذاریم:

 

مهمترین پارامترهایی که بر روی قیمت شیلنگ گاز موثر است:

قیمت مواد اولیه

قیمت و هزینه سوخت و انرژی

قیمت دستگاه های مورد نیاز برای تولید شیلنگ

دستمزد کارگران و نیروهای متخصص مورد نیاز برای تولید شیلنگ

و …

ویژگی های یک شیلنگ گاز خوب

مقاوم بودن در برابر فشار

مقاوم بودن در برابر پوسیدگی

مقاوم بودن در برابرپارگی و سوراخ شدن

انعطاف پذیر و زیبا



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()